Оберіть категорію:


Вибір підручників
Освітня програма закладу
Безпечне освітнє середовище
УДСЯО
Накази
Самооцінювання
Запобігання травматизму
Національна поліція України
Атестація педпрацівників
Нова українська школа
Педради
Різне

Всі публікації


Теребовлянська ЗОШ І-ІІІ ст. №2

TEREBOVLYA SECONDARY SCHOOL No 2

П`ятниця, 19.04.2024, 13:47

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Адміністрація інформує
Безпечне освітнє середовище

Адміністрація інформує » Безпечне освітнє середовище

Правила поведінки здобувачів освіти

Теребовлянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2

Вступ. Місія Нової української школи стверджує, що ми розвиваємо моральні та етичні духовні якості учня і почуття розуміння інших. Завдання нашої школи полягають у тому, що учні мають бути організованими, свідомими, турботливими та відповідальними, вони мають поважати права інших і робити свій внесок у загальне благо. Маючи це на увазі, ми створили політику прогресивної дисципліни, яка відображає місію нашої школи «Доброзичливим бути модно».

У будь-якій великій групі людей конфлікт, природно, має місце. І нашою метою є навчити вирішувати конфлікти, використовуючи позитивні стратегії задля отримання виграшних результатів. Може статися, що деякі учні відчуватимуть труднощі в дотриманні вимог, встановлених у спільних інтересах.

Керівництво школи несе відповідальність за забезпечення дотримання правил поведінки для учнів, і повинно мати значну свободу дій для задоволення індивідуальних потреб учнів та здійснення судження в контексті конкретних обставин. Наслідки за недотримання очікуваної поведінки можуть відрізнятися в кожній окремій ситуації для кожного окремого учня.

У випадку легкої або незначної провини педагогічний склад школи повинен допомагати учням усвідомити неправильність їхніх дій та використовувати такі ситуації, щоб навчити дітей знаходити альтернативні варіанти з позитивними результатами.

У разі некоректної поведінки дисциплінарні заходи повинні бути застосовані в рамках, які зміщують фокус з покарання на інший – коригувальний та співчутливий. Школа буде використовувати ряд заходів, орієнтованих на зміцнення позитивної поведінки і допомоги учням у визначенні правильного вибору.

Кодекс учнівської поведінки, правила та очікування переглядаються і посилюються на постійній основі викладачами, співробітниками та керівництвом через загальні збори, оголошення, відвідування класів директором і щодня вчителями в класі.

Правила поведінки:

Загальні правила поведінки
  • Учень приходить в школу за 20 хвилин, до початку занять.
  • При вході у заклад освіти дотримується правил ввічливості, вітається з працівниками школи.
  • Учень готує все необхідне навчальне приладдя до початку уроку, не перебуває у класних приміщеннях у верхньому одязі чи брудному взутті.
  • Заборонено приносити в школу та на його територію з будь-якою метою й використовувати будь-яким способом піротехнічні вироби зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні предмети та речовини; спиртні напої, сигарети (в т.ч. електронні), наркотичні та отруйні речовини. Про наявність лікарських засобів у здобувача освіти потрібно попередити вчителя.
  • Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
  • Заборонено приводити тварин та перебувати з тваринами у приміщенні та на території школи.
  • Завжди виявляти повагу до старших, піклуватися про молодших, шанобливо ставитись до учасників освітнього процесу. Учні поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
  • Виходити за територію школи під час освітнього процесу лише з дозволу педагогів, не пропускати заняття без поважних причин.
  • У разі пропуску занять здобувач освіти зобов’язаний надати класному керівнику довідку з медичної установи або пояснювальну записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях.
  • Під час перебування в закладі освіти та на його території чітко виконувати правила безпеки життєдіяльності учнів: не бігати, не штовхатись, не кричати, не влаштовувати метушливого, неконтрольованого руху та рухливих ігор, що можуть призвести до падіння та травмування.
  • Не провокувати словами та рухами агресивної поведінки, що може призвести до бійки та травмування.
  • Поза межами закладу освіти учні поводяться так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім’я школи.
  • Учні бережуть майно школи та майно інших учасників освітнього процесу, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
  • До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі пошкодження чужого майна, батьки учнів, які заподіяли шкоду, несуть матеріальну відповідальність.
  • Учні, які знайшли чиїсь втрачені або забуті речі, повинні здати їх черговому, який знаходиться на першому поверсі школи.
  • Не дозволяється користуватися плеєром, мобільним телефоном, іншими гаджетами на уроках. Вони мають бути сховані та вимкнені, або у беззвучному режимі. В іншому випадку, на вимогу вчителя, потрібно покласти їх у спеціально відведене для них місце.
  • Заборонено вживати зафарбовані напої (фанту, колу тощо), продукти швидкого харчування (чіпси, сухарики тощо)
  • Учень зобов’язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені програмою.
  • Носити щодня щоденник, вести запис домашніх завдань та на першу вимогу вчителя слід його надавати.
  • Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, письмове приладдя, інструменти, робочий і спортивний одяг.
  • Черговим учням виконувати свої обов’язки згідно Положення про чергування.
Етичні норми поведінки
  • Стосунки між здобувачами освіти, педагогами, батьками та персоналом школи будуються на взаємоповазі та довірі.
  • Педагогічний та учнівський колектив, обслуговуючий персонал повинні постійно дбати про авторитет та імідж закладу освіти, зокрема:
    • не повинні бути носіями негативної оцінки чи інформації як про своїх друзів, колег, співробітників, так і про заклад у цілому;
    • ввічливість, стриманість, доброзичливість є нормою поведінки школяра;
    • не обговорювати рівень освітнього процесу, вчинки, поведінку своїх друзів у громадських місцях;
    • толерантно, справедливо давати оцінку кожному прожитому дню;
    • спілкуватись на заняттях тільки державною українською мовою, дотримуючись етичних норм спілкування.
Поведінка здобувачів освіти на уроках
  • Перед початком уроку учень заходить до кабінету до дзвінка, займає своє робоче місце лише з дозволу вчителя.
  • Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших учасників освітнього процесу від занять розмовами, іграми й іншими справами, що не стосуються уроку.
  • Якщо під час занять здобувачу освіти необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу в учителя, піднявши руку.
  • Якщо учень хоче про щось запитати вчителя або відповісти на його запитання, він піднімає руку.
  • Користуватися мобільними телефонами поза межами закладу освіти.
  • Учень має право в коректній формі відстоювати свої переконання при обговоренні дискусійних питань.
  • Коли заходить учитель, учні встають.
Поведінка здобувачів освіти на перервах
  • Перерва – особистий час кожного здобувача освіти. Учень може проводити його на території закладу освіти на свій розсуд, але не заважати іншим.
  • Підтримуйте чистоту і порядок на своєму робочому місці та в школі.
  • Вільно переміщайтеся територією школи, окрім тих місць, де заборонено перебувати з метою безпеки (горище, підвал, кухня, фізична і хімічна лабораторії, майстерня, спортзал).
  • Безпечна поведінка учнів – запорука благополуччя в закладі освіти, тому дотримуйтеся правил організованого перебування в школі, а саме:
    • правосторонній рух коридорами;
    • спокійне пересування сходами, притримуючись перил;
    • відмежованість від вікон та інших місць, не пристосованих для ігор.
  • Будьте взаємоввічливими у спілкуванні – без штовханини, провокування словами та вчинками.
  • Культура мовлення – обличчя учня. Будьте чемні у спілкуванні, звертайтеся до старших і ровесників із повагою, підтримуйте та примножуйте гарні традиції закладу освіти.
Поведінка здобувачів освіти в їдальні
  • Мити руки перед уживанням їжі.
  • Під час обіду в їдальні поводитися гідно.
  • Уважно та спокійно користуватися виделками, скляним посудом та іншими приборами, використовуючи їх тільки за призначенням.
  • Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.
  • Учні приходять у їдальню після закінчення уроку у визначений час.
  • Учні прибирають посуд після прийому їжі.
  • Дбайливо ставляться до майна їдальні школи.
  • Учні мають право взяти в їдальню принесений з дому сніданок.
  • Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.
Вимоги до зовнішнього вигляду здобувачів освіти
  • У школу учні приходять в одязі, що відповідає класичному діловому стилю, на урочисті заходи – у святковому;
  • взуття дівчат на низькому стійкому підборі, висота якого до 5 см;
  • вигляд учнів охайний, у дівчат волосся зібране, короткий манікюр, під час освітнього процесу відсутні косметика і прикраси, неформальна символіка й атрибутика;
  • верхній одяг зберігати в гардеробі, на уроках трудового навчання мати робочу форму, а на заняттях фізкультури-спортивну;
  • дівчатам уникати декольтованих, прозорих, надто яскравих, картатих, вкорочених блузок («топіків», футболок тощо), занадто коротких чи довгих спідниць, стягуючих штанів, бриджів, шортів тощо).

Вчитель інформатики Б. А. Климчук,
на замовлення Адміністрації школи.

Категорія: Безпечне освітнє середовище | Додав: BOGDAN_KL (28.10.2021)
Переглядів: 664 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Читайте нас у Facebook...

Прозорість інформації...

Форма входу

Пошук на сайті

Нове на сайті

Наш статус

Учасник програми GOOGLE FOR EDUCATION

Календар подій

Українське ділове мовлення. Календар свят

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Хостинг від uCoz