З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами (ООП), які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання у Теребовлянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2, наказами директора у школі створено команди психолого-педагогічного супроводу (КППС) у кожному інклюзивному класі, а саме: 1, 2-А, 3-Б, 4-Б та 7-А.
Завдання команди психолого-педагогічного супроводу:
- збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання ІПР;
- визначення напрямів психолого-педагогічних, корекційно- розвиткових послуг, що можуть бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, і забезпечення надання цих послуг;
- розроблення ІПР для кожної дитини з ООП і моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини;
- надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання;
- створення належних умов для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище;
- проведення консультативної роботи з батьками дітей з ООП щодо особливостей їхнього розвитку, навчання і виховання;
- проведення інформаційно-просвітницької роботи у закладі освіти серед педагогічних працівників, батьків і дітей з метою недопущення дискримінації та порушення прав дитини, формування дружнього і неупередженого ставлення до дітей з ООП.
До складу команд психолого-педагогічного супроводу входять:
- постійні учасники: заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів (класний керівник), учителі-предметники, асистент учителя, практичний психолог, соціальний педагог, учитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), батьки або законні представники дитини з ООП та інші;
- залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей та інші.
Цього тижня, з 18 до 20 вересня 2023 року, відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу, на яких затверджувалися індивідуальні програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами.
|